Wysyłka towaru

Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Koszty wysyłki:

  • przy przedpłacie - 25 pln brutto;
  • przy pobraniu – 35 pln brutto;
  • przy odbiorze osobistym – 0 pln brutto.

Wszystkie wysyłane przesyłki są ubezpieczone do 100% ich wartości netto.

O wysyłce informujemy klienta za pośrednictwem e-maila. Jeżeli paczka nie została doręczona w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia, należy skontaktować się telefonicznie z najbliższym oddziałem firmy DPD w celu ustalenia dnia i godziny doręczenia paczki. Kontakty są dostępne na stronie kuriera www.dpd.com.pl.

Koszty związane z nieodebraniem paczki ponosi kupujący i potrącane są one ze środków wpłaconych na zakup towaru.

Wysyłany towar jest dokładnie zabezpieczany i pakowany. W przypadku zastrzeżeń, co do stanu przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. Protokół wymagany jest do uwzględnienia reklamacji.

up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl